Októberben indul az INPUT Program keretében a #vegyélstartupot kampány.
Mi is ez pontosan?
Egy olyan kampány, amely egyszerre nyújt segítséget a hazai startupoknak és a tudatos vásárlóknak.
Wolf Gábor (marketingcommando) óta tudjuk, hogy amit az ember igazán értékesnek tart, annak megfizeti az árát.
Érdekelnek a magyar startupokat, támogatod őket, lokálpatrióta vagy?
Remek! Akkor ez a kampány neked szól!
Lehetőség lesz, hogy az ország összes olyan startupjától vásárolj, akik olyan terméket/szolgáltatást nyújtanak, amelyre neked szükséged van.
Ebédet rendelnél? Rendelj a @OneMinOrder rendszerén keresztül az ország közel 100 étterméből.
Csomagot szeretnél küldeni Budapesten belül? A @ViDDL áll rendelkezésedre.Nagyobb forgalmat akarsz a webshopodnak? Az @OptiMonk csak azt várja, hogy megnövelje a konverziódat.
Támogatnád a magyar űrprogramot? Rendelj pólót a @PuliSpace-től!
Ez csak néhány példa azok közül, hogy mi mindent tudsz venni a hazai startupoktól.
Nem kérünk mást, csak hogy azt vedd meg, amit amúgy is megvennél…de ha már vásárolsz, vagy szolgáltatást veszel igénybe, akkor azt magyar innovállalkozások portfóliójából válaszd ki…és ha már megtetted, akkor posztold is azt egy #vegyélstartupot hashtaggel, hogy a vásárlásod legyen transzparens, és hogy megtaláld azokat a hozzád hasonló gondolkodású embereket, akiknek szívügye az itthoni startupok sikere.
Mit szeretnénk a kampány végére?
- egy összetartó közösséget, aki támogatja a hazai startupokat
- sok sok ezer #vegyélstartup hashtaget a közösségi médiában
- a hashtagek mögötti vásárlások pénzügyi lecsapódását a hazai innovállalkozásoknál
- egy óriási virtuális window-shopping élményt, ahol mindenki fel tudja fedezni a számára szükséges szolgáltatásokat nyújtó startupokat
- ugrásszerűen fejlődő startup ökoszisztémát
Forrás:INPUT-program